Toimitus

TOIMITUSTAPA JA NOUTO

Kaikki myynnissä olevat tuotteemme ovat saatavilla myös varastossa. Toimitamme Postnordin kautta koko Suomen alueelle. Pääsääntöisesti tilaukset toimitetaan suoraan kotiin. Jos paketti on kooltaan iso (paksumpi kuin kolme cm), asiakas saa noutoilmoituksen joko postilaatikkoonsa tai tekstiviestillä. Asiakas voi tämän jälkeen noutaa paketin lähimmästä noutopisteestään. Asiakkaan tulee todistaa henkilöllisyytensä noutaessaan pakettia, kirjattua kirjettä tai postiennakolla lähetettyä tilausta noutopisteestä tai vastaanottaessaan paketin suoraan kotiinsa. Henkilöllisyystodistuksen nimen tulee vastata vastaanottajan nimeä ja nimeä paketissa. Jos asiakas hakee paketin jonkun toisen puolesta, on hänen näytettävä sekä omansa että vastaanottajan henkilöllisyystodistukset. Kirjattu kirje on myös allekirjoitettava molempien osalta. Pakettia säilytetään noutopisteessä kaksi viikkoa. Noutamatta jääneet paketit palautetaan Topladylle. Varaamme oikeuden veloittaa 20 € palautus- ja hallinnollisia kuluja.

TOIMITUSAIKA

Toimitusaika on 3-5 arkipäivää ja lasketaan siitä hetkestä, kun tilaus on tehty sivuillamme siihen, kun paketti vastaanotetaan kotiin tai se saapuu noutopisteeseen (kokonaistoimitusaika). Emme vastaa Postnordin mahdollisista toimitusvaikeuksista. Toimitusaika voi pidentyä vaatteidemme poikkeuksellisen suuren kysynnän takia, mutta tämä on harvinaista. Vastaamme nopeasti toimituskyselyihin osoitteessa kundservice@toplady.se. Jos emme pysty toimittamaan määräaikaan mennessä, asiakasta informoidaan asiasta ilman tarpeetonta viivästystä. Asiakkaalle ilmoitetaan myös mahdollisuuksien mukaan uusi toimitusaika. Jos emme pysty korjaamaan virhettä kohtuullisen aikarajan sisällä ja jos toimitusajalla on tavallista tärkeämpi merkitys, on asiakkaalla oikeus ostopäätöksen kumoamiseen. Tilaus voidaan peruuttaa, jos ilmoitus peruutuksesta tulee ennen paketin lähettämistä. Lähetämme tuotteemme päivittäin klo 11.00 Ruotsin aikaa.